Nu puteti defini mai mult de 5 obiective/puncte de interes.Pentru a defini un nou obiectiv trebuie sa stergeti unul dintre cele deja definite!Ati mai ales acest obiectiv!
Hotel Phoenicia Express, clasificat la 4 stele, se afla pe soseaua de centura a Bucurestiului la 10 minute de condus de Aeroportul International Henri Coanda si ofera oaspetilor 181 de camere, centru spa cu piscina, restaurante si sali de conferinte.
Hotelul dispune de 181 camere.
Check-in se poate face dupa ora 14:00 .
Check-out se poate face in intervalul orar 12:00 - 13:00.
Pentru aceasta unitate nu puteti inregistra rezervari direct de pe siteul nostru,
dar va oferim mai jos doua variante alternative:
Parcare proprie privata la hotel (nu este necesara rezervare)
Activitati recreative
Sauna
Spa & Centru de wellness
Masaj
Cada cu hidromasaj
Piscina interioara
Club de noapte/DJ
Servicii
Room Service
Inchirieri auto
Receptie deschisa nonstop
Camera de bagaje
Spalatorie
Curatatorie chimica
Serviciu de calcatorie
Lustruire pantofi
Serviciu de menaj zilnic
Fax/Copiator
Facilitati generale
Ziare
Seif
Camere de familie
Lift
Evenimente / Conferinte / Afaceri
Sali de conferinta si petreceri
Centru de afaceri
Informatii utile
Lounge comun/sala TV comuna
Facilitati financiare
Bancomat
Limbi vorbite
Romana
Engleza
Restaurante / Baruri
Restaurant
Bar
Mic dejun in camera
Restaurant (a la carte)
Copii si paturi suplimentare
Toti copiii cazati in camera fara pat(uri) suplimentar(e), cu varsta pana la 7 ani
Copii / adulti cazati in camera cu pat(uri) suplimentar(e): 10 Euro / noapte si pe persoana
Numar maxim paturi suplimentare in camera: 1
Numar maxim patuturi in camera: 1
Check-in / Check-out
Check-in incepand cu ora 14:00
Check-out 12:00 si 13:00
8.4/10 de la 131 clienti
Curatenie
8.5
Camere
8.1
Servicii receptie
8.5
Alte servicii
8.4
Tarif
8.4
Client in perioada 19.05/20.05.2012
“meniul de la room service poate fi imbunatatit”
Postat in 21.05.2012
Curatenie
Camere
Servicii receptie
Alte servicii
Tarif
Client in perioada 16.05/17.05.2012
“Un hotel de 4 stele dar care cu mare indulgenta ar putea primi 3 stele. Micul dejun este foarte saracacios, camerele sunt de maxim 2 stele (priza de internet si de televizor era cazuta), patul scartia, asternuturile erau vechi, peretii sunt foarte subtiri intre camere, etc. Personal i-as fi dat 2 stele. ”
Postat in 21.05.2012
Curatenie
Camere
Servicii receptie
Alte servicii
Tarif
Client in perioada 15.05/16.05.2012
Postat in 21.05.2012
Curatenie
Camere
Servicii receptie
Alte servicii
Tarif
Client in perioada 10.05/11.05.2012
Postat in 21.05.2012
Client in perioada 23.04/24.04.2012
Postat in 26.04.2012
Curatenie
Camere
Servicii receptie
Alte servicii
Tarif
Client in perioada 28.03/31.03.2012
Postat in 03.04.2012
Curatenie
Camere
Servicii receptie
Alte servicii
Tarif
Client in perioada 01.03/02.03.2012
“LA REZERVARE A DOUA CAMERE AM PRIMIT INFORMATIA CA, LA PRETUL ACHITAT PE CAMERA ERA INCLUS SI TRANSPORTUL PANA LA AEROPORT.MENTIONEZ CA, ACEASTA PROMISIUNE NU A FOST ONORATA SI A TREBUIT SA PLATIM NOI TAXIUL.ROG PE VIITOR SA SE ADUCA O INFORMATIE COMPLETA CLIENTILOR, SA SE RESPECTE ORICE BENEFICIU ENUMERAT.HOTELUL TREBUIE SA CAUTE SOLUTII ATUNCI CAND APAR SITUATII NEPREVAZUTE.NU INTRA IN COMPETENTA CLENTILOR ACEST LUCRU.
MULTUMESC”
Postat in 12.03.2012
Curatenie
Camere
Servicii receptie
Alte servicii
Tarif
Client in perioada 22.02/23.02.2012
Postat in 29.02.2012
Curatenie
Camere
Servicii receptie
Alte servicii
Tarif
Client in perioada 14.02/15.02.2012
Postat in 15.02.2012
Curatenie
Camere
Servicii receptie
Alte servicii
Tarif
Client in perioada 10.02/11.02.2012
“Ca minusuri desi transferul la aeroport intra in seama hotelului in realitate nu a fost asa,acesta fiind suportat de catre client.”
Siteul www.tourneo.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies.
Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES
Pentru a efectua o rezervare este necesar sa te autentifici!