“Mai sos emailul pe care l-am trimis la cazare celor de la hotel
Buna ziua
Am constatat astazi, cand aveam o rezervare la dumneavoastra, ca dotarile din camerele primite initial nu respecta cerintele legale pentru o camera la un hotel de 4 stele: lipsesc biroul si scaunul. Masa pe care este pus televizorul nu este birou iar scaun nu inseamna tamburel,
Totusi este un hotel de 4 stele iar pe el mai si scrie Business Center....si nu pot sa cred ca sunt singurul client care are nevoie de un birou la care sa lucreze.
Dar, cel mai mult, ma suparat atitudinea d-nei din receptie care, de fata cu sotul meu, a spus ca daca nu imi convine sa plecam ca ea nu are ce face, ca acestea sunt dotarile hotelului. Degeaba mi s-a oferit un apartament, eu nu vreau decat ceea ce platesc , nimic mai mult.
Pentru camerele cu vedere la "gunoi" decent mi se pare sa aveti alte tarife...
Intamplator am lucrat 15 ani in turism (in management) acum fac consultanta si audit si stiu exact care sunt cerintele de clasificare . Cel mai important este ca o camera sa fie functionala.
Va rog sa studiati :
Ordin nr. 65/10 iunie 2013 pentru aprobarea Normelor metodologice privind eliberarea certificatelor de clasificare a structurilor de primire turistice cu funcţiuni de cazare şi alimentaţie publică, a licenţelor şi brevetelor de turism
http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/205610
In speranta ca acest demers va fi constructiv
Madalina Tudora
PS multumesc pt scaunul adus .
”