“Cred ca a fost greseala mea sa aleg acest hotel care parea a fi in regula la tarife decente.Din pacate realitatea a fost foarte diferita fata de informatiile prezentate pe site.Hotelul este pozitionat langa un bloc de locuinte(aproximativ 2 m distanta)si o statie de carburanti,pe un bulevard destul de aglomerat.Haitele de caini sunt la ele acasa in aceea zona,iar sunetele pe care le scot sunt insuportabile.In momentul in care m-am prezentat la receptie pentru a-mi prelua rezervarea,am aflat,spre surprinderea mea,ca nu exista nici o rezervare pe numele meu.Dupa cateva verificari,domnul de la receptie(cu o atitudine foarte nepasatoare)a gasit o rezervare pe un nume care semana cu al meu.Singurul fapt pozitiv pe care il mentionez,dar pe care il consider ca si un merit al doamnei sau domnisoarei Sandra,este faptul ca s-a gasit intradevar o camera cu pat matrimonial.
In camera curatenia a fost cat de cat in regula. O fata de perna,in ciuda curateniei,arata ca si cand o adunatura de soricei s-ar fi distrat cu ea(gauri si rupturi).Am facut cateva fotografii(pentru arhiva mea personala).
Uscatorul de par instalat in baie era doar de decor(si din pacate am aflat acest lucru dimineata dupa ce am facut greseala de a-mi spala parul).Raspunsul pe care l-am primit de la receptie dupa ce am sesizat acest fapt a fost ceva de genul "stim si noi dar suntem prea mici sa putem face ceva".
Peretii despartitori ai camerelor exagerat de subtiri,se auzeau toate conversatiile celor cazati la acelasi etaj,nu numai a celor aflati in stanga si dreapta camerei mele.
Despre bufet suedez cred ca nu au auzit in viata lor,de aceea am fost obligat sa ma limitez la o omleta facuta cu ore bune in urma si reincalzita in cuptorul cu microunde si la o cafea care nu avea absolut nimic in comun cu un gust autentic.
A fost o experienta nu tocmai placuta dar pe care nu am sa o mai traiesc cu siguranta acolo.
Doresc sa nu fiu inteles gresit,nu sunt dezamagit sau suparat pentru serviciile primite din partea dvs ci doar pentru cele primite din partea hotelului Orient Expres din Braila.
Nu stiu ce fel de comentarii ati primit din partea altor clienti referitor la acest hotel,dar recomandarea mea este de a fi ocolit in limita posibilului.
In rest...toate bune.
Va multumesc pentru atentia acordata si va doresc o zi frumoasa.
Gabriel Florea ”