“Tarif de 4 stele, servicii de max. 2! Ex: dusul a fost defect, unul dintre televizoare nu a putut fi reglat, lipsea telefonul si papucii, desi figurau in lista cu dotarile camerei. -restaurant modest, nicidecum la valoarea unuia de 4 stele, mic dejun monoton (aceleasi feluri timp de trei zile!), preparate de calitate si prospetime indoielnica, personal neprofesionist, etc. etc. etc. De fapt, prima imprsie a fost data de scarile de intrare in hotel, scari care au fost pline de gheata timp de trei zile, cauznd probleme de inchidere a usii de intrare si constituind un real pericol de alunecare, potential generator de accidente! Hotelul nu are parcare amenajata si curatata pentru clienti, acestia trebuind sa se descurce singuri! In concluzie, ma indoiesc de clasificarea la 4 stele si nu cred ca voi mai apela la serviciile acestui hotel.
Cu stima,
Tudor Francu
PS. Recomand certificarea ISO 9001:2008; dupa modul de prezentare ma indoiesc ca in prezent hotelul are aceasta certificare.
”