Pareri Rozmarin Hotel - Predeal | book: +40372.19...
white-telephone 0372 xxx xxx
Login
img
RON/EURO
img
English (US)
img
Rate Code
0372 xxx xxx
0372 xxx xxx
Rozmarin Hotel, Predeal
saturday 05 apr - sunday 06 apr 2025 (1 night)
Rozmarin Hotelarrow-leftarrow-right
1 / 40
blue-starblue-starblue-starblue-stargrey-star
rating-thumbs7.6/10
from 8 clients
Reservations
+40372 xxx xxx
Bd. Mihail Saulescu, Nr. 159, Predeal


Rozmarin Hotel is now completely renovated and offers its tourists a experienced staff to provide quality services during your stay.
Map Rozmarin Hotel, Predeal
Open map
img
Map
Distance to:
Train station: Gara Predeal - 922 meters
Open map
img
Train station: Gara Predeal - 922 meters
blue-list-capThe hotel has 70 rooms.
blue-list-capCheck-in can be done between the hours 14:00 - 20:00.
blue-list-capCheck-out can be done between the hours 08:00 - 12:00.
mic dejun
ROOM, DOUBLE BED
446.59 RON
  • tip masa: mic dejun
Nerambursabil
Rezervă online res-button-icon
asteapta
Aceasta cautare expira in 000000 secunde;
rating-thumb7.6/10
from 8 clients
star-meter
Cleaning
star-meter
8.7
Rooms
star-meter
7.1
Reception services
star-meter
7.7
Other services
star-meter
7.7
Rates
star-meter
6.8

star-thumb
Client in period 08.02/09.02.2014
Posted in 11.02.2014
Cleaning
star-meter
Rooms
star-meter
Reception services
star-meter
Other services
star-meter
Rates
star-meter
star-thumb
Client in period 29.12/02.01.2014
Posted in 03.01.2014
Cleaning
star-meter
Rooms
star-meter
Reception services
star-meter
Other services
star-meter
Rates
star-meter
star-thumb
Client in period 14.01/15.01.2012
“Am fost foarte multumita de serviciile oferite, acelasi sentiment l-au avut si cei din grupul care m-a insotit. Cei care au lucrat in departamentul Receptie si ne-au servit in restaurant, au fost extraordinari! Ne-au facut sa ne simtim bine veniti, au dat dovada de profesionalism si ospitalitate. Singurul incident a fost micul dejun din data de 15 Ianuarie, cand absolut toti clientii au fost nemultumiti de prezentare, meniul ales, cantitati dar si de dezorganizarea ospatarilor.Seful de sala a facut eforturi notabile sa remedieze situatia si este laudabil ca a reusit sa calmeze clientii. In rest, totul a fost perfect. Categoric vom opta pentru acelasi hotel cand ne vom duce in Predeal.”
Posted in 19.01.2012
Rooms
star-meter
Reception services
star-meter
Other services
star-meter
Rates
star-meter
star-thumb
Client in period 10.03/11.03.2011
Posted in 17.03.2011
Cleaning
star-meter
Rooms
star-meter
Reception services
star-meter
Other services
star-meter
Rates
star-meter
star-thumb
Client in period 12.02/14.02.2010
“La ora 13,30 camerele (una rezervată prin dumneavoastră)nu erau igienizate, dar personalul a fost deosebit de amabil cu excepţia unei persoane de la recepţie care nu a vrut să dea camere şi aţ vrea să cred că nu din cauza discriminării(participanţii în acest proiect fiind de etnie rromă) pentru că după intervenţia altei persoane, s-a obţinut camera (prin metodele ştiute)pe acelaşi etaj cu alte rezervări; de fapt exista această posibilitate atunci când s-a vrut. Din fericire acestea au fost singurele probleme pentru că restul personalului a fost deosebit de eficient...iar programul muzical din restaurant a fost de excepţie şi am avut şi norocul unei perioade deosebite din punct de vedere organizatoric pentru ziua de 14.02. În ansamblu a fost bine aşa că avem mulţumiri şi pentru personalul hotelului chiar dacă din cauza cheilor electronice a fost greu să încărcăm telefoanele şi laptop-urile. Dar acestea fac parte din inconvenientele modernismului, alături de unele calorifere care s-au încăpăţânat să nu funcţioneze când aveam noi nevoie... ”
Posted in 15.02.2010
Rates
star-meter
star-thumb
Client in period 01.12/02.12.2009
“DISCOTECA OFERITA NON STOP INCHIS PTR CA MAI AU UNUL IN BRASOV SI NU PREA TINE CEL DELA HOTELUL ROZMARIN DESCHIS. PROBLEME DE INTELEGERI INTRE CLIENTI SI RECEPTIONER. MULTUMIT PTR. FAPTUL CA EXISTA O METODA DE A REZOLVA ORI CE FEL DE PROBLEMA ( MANAGERUL HOTELULUI FOARTE AMABIL) FOARTE MULTUMIT PTR FAPTUL CA SUNT IUBITORI DE ANIMALE DE COMPANIE. IN GENERAL AM FOST MULTUMIT RECOMAND ACEST HOTEL ”
Posted in 04.12.2009
Cleaning
star-meter
Rooms
star-meter
Reception services
star-meter
Other services
star-meter
Rates
star-meter
star-thumb
Client in period 16.11/17.11.2009
“Nu le functiona POS la restaurant. ”
Posted in 24.11.2009
Cleaning
star-meter
Rooms
star-meter
Reception services
star-meter
Other services
star-meter
Rates
star-meter
star-thumb
Client in period 19.11/20.11.2009
“ ”
Posted in 21.11.2009
Cleaning
star-meter
Rooms
star-meter
Reception services
star-meter
Other services
star-meter
Rates
star-meter


buton-sus UP
Title:*
Last Name:*
First Name:*
Email:*
Phone Number:*